Cine suntem ?

Societatea noastră se bucură de o echipă de profesionişti care doresc să lucreze cu profesionişti. Cu o vastă experienţă în domeniu şi cu o pregătire la cel mai înalt nivel, atât în domeniul IT cât şi în cel legislativ, oferim serviciile noastre tuturor celor interesaţi de calitate la cele mai ridicate standarde si de asemenea la cele mai reduse costuri.

 

Segmentul caruia ne adresam ?

Ne adresăm tuturor Angajatorilor, persoane juridice şi fizice, care doresc externalizarea serviciului de Resurse Umane ( HR) și a serviciului de completare şi transmitere a registrului general de evidență al salariaţiilor în format electronic (REVISAL). Prin contractarea acestor servicii societatea Dumneavoastră îşi reduce substanţial costurile cu până la 70% și mai mult decât atât, din momentul semnării contractului, răspundem pentru toate documentele întocmite.

Stim ca exista multi Prestatori însă diferenţele dintre noi şi restul sunt :

• Calitatea ireproşabilă a serviciilor pe care le oferim!
• Asumarea răspunderii pentru tot ceea ce facem!

Aceste două calităţi ne recomandă în faţa clienţilor nostri.

 

De ce noi ?

Intelegem ca o simplă persoană care nu are abilităţile şi experienţa necesară în acest domeniu nu mai poate face faţă . De asemenea un contabil care este implicat în mai multe domenii şi nu are pregătirea şi abilităţiile necesare nu poate face faţă. Trebuie luate în calcul şi sancţiunile uriaşe prevăzute de lege (HG 905/2017,Codul Muncii), precum și repercursiunile care apar în urma completării eronate a registrului electronic (REVISAL), de exemplu (dublarea contractelor individuale de muncă, respingerea indemnizației de somaj, respingrea indemnizației pentru cresterea copilului...etc). Pentru aceasta ai nevoie de un specialist care să se ocupe de toate problemele legate de REVISAL. Noi îţi oferim serviciul pe care alţii nu vor sa îl ofere. Vei gasi în noi un partener care te ajută să scapi de toate grijile şi sancţiunile provocate de REVISAL.

De asemenea, documentele care trebuiesc întocmite la angajarea, suspendarea, detașarea, încetarea raporturilor de muncă pentru fiecare salariat sunt foarte vaste, de aceea noi vom prelua aceste atribuții, în urma cărora timpul caștigat de Dvs. să fie eficientizat în alte priorități organizaționale.

 

De ce externalizarea serviciului de Resurse Umane (HR) ?

Confrom prevederilor HG 905/2017 art.2 alin.(6) "Completarea şi transmiterea registrului se fac de către una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisă de către angajator." La un salariu de încadrare minim 3000 lei brut/lună, pentru un angajat al societăţii nominalizat pentru completarea şi transmiterea revisalului, se mai adaugă costurile unui curs de perfectionare. De asemenea, trebuiesc luate în calcul şi contribuțiile datorate statului pentru angajatul respectiv. Pe lângă toate acestea mai intervine și riscul de a pleca din societate acel salariat. În final toate aceste eforturi sunt în zadar.
În momentul în care externalizaţi serviciul de completare şi transmitere REVISAL conform prevederilor HG 905/2017 art. 2 alin.(5) "Angajatorii pot contracta serviciul de completare şi transmitere a registrului prin încheierea, cu respectarea dispoziţiilor art. 20 alin. (5) din Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare, de contracte de prestări servicii cu prestatori înregistraţi la inspectoratele teritoriale de muncă, care îşi desfăşoară activitatea în condiţiile prevederilor legale în vigoare."
In urma acestei externalizări costurile dumneavoastra se reduc cu pana la 70%.
Un alt avantaj al externalizării, totodata şi cel mai important, este acela de a scăpa de toate problemele si sancţiunile provocate de REVISAL precum și cele din domeniul relațiilor de muncă.

De asemenea, venim în întâmpinarea nevoilor angajatorilor în ceea ce privește întocmirea tuturor documentelor prevăzute de legislația muncii în vigoare privind administrarea personalului din cadrul firmei cu tot ce ține de serviciul de resurse umane.

- Intocmirea si modificarea Regulamentului Intern;
- Intocmirea si modificarea fiselor de post ale salariatilor;
- Intocmirea Contractelor Individuale de Munca precum și a Contractelor Colective de Muncă;
- Intocmirea actelor aditionale necesare modificarilor clauzelor contractului individul de muncă sau a Contractului Colectiv de Muncă;
- Intocmirea Dispozitiilor/Deciziilor de încetare a unui contract individual de muncă;
- Intocmirea Deciziilor de suspendare/încetare a suspendării unui contract individual de muncă;
- Intocmirea Deciziilor de detasare/incetare a detasarii unui contract individual de muncă;
- Intocmirea criteriilor de evaluarea a performantelor profesionale;
- Intocmirea notificarilor catre salariati in cazul ( preaviz , modificari atributii ,decizii interne..etc..);
- Intomirea Programarii anuale a concediilor de odihna;
- Intocmirea documentelor privind procedura de cercetare disciplinară;
- Actualizarea documentelor menționate mai sus,în cazul modificarilor apărute în domeniul legislației muncii în vigoare;
- Consultanță de specialitate în domeniul relatiilor de muncă;
- Intocmirea altor documente cu privire la legislația muncii specifice în funcție de situație;
 

Care este urmatorul pas ?

Contactati-ne şi vom stabili împreună o întalnire în care ne vom cunoaşte, vom întelege specificul afacerii dumneavoastră şi vom găsi împreună soluţia cea mai eficientă a unui parteneriat. Suntem perfecţionişti în ceea ce facem, iar experienţa şi calitatea serviciilor oferite ne recomanda cu prisosinţă.

Considerăm că respectarea unor principii etice are o importanţă critică atât pentru noi cât şi pentru partenerii nostrii - candidaţi şi clienţi.
Comportamentul etic adoptat nu ține doar de punerea în acord cu o serie de cerințe legislative ci se extinde şi cuprinde principii de onestitate, echitate, integritate şi responsabilitate socială.

Principiile etice dupa care noi ne ghidam sunt:

• Informațiile primite de la partenerii societăţii (clienţi şi candidaţi) vor fi tratate ca fiind confidenţiale. Ele nu vor putea fi utilizate fără acordul şi în detrimentul acestora.
• Serviciile oferite de societatea noastră sunt adaptate fiecarui partener în parte.
• Societatea noastră garantează tratarea echitabilă a tuturor partenerilor, indiferent de naţionalitate, rasă, statut social, vârstă, sex şi orientare sexuală.
• Informaţiile oferite de noi trebuie să reprezinte într-un mod corect şi nedistorsionat realitatea.
• Societatea noastră urmează cerintele legislative în vigoare.
• Noi actionăm în interesul partenerilor prin realizarea proiectelor la standarde profesionale riguroase.

Aceste principii etice ne garantează nouă şi partenerilor noştri succesul. Sunt principii care asigură profesionalismul cu care abordăm fiecare partener şi nevoile acestuia.